Parallax Testimonials

El que diuen els nostres usuaris

  • L’any passat vaig suggerir al Servei d’Esports, a través del Sistema SQF, la continuïtat de l’activitat Pilates durant el període de vacances de Pasqua, ja que aquesta activitat aporta grans beneficis, entre els quals es troben “desentumir i oxigenar el cos quan estàs assegut massa temps al despatx…” Poc després em van respondre per a informar-me que s’havien oferit nous grups i horaris per a aquelles dates.

    — Cristina Jordan Lluch - PDI —
  • Com a antic alumne i membre d’Alumni, vaig tenir problemes per a actualitzar la meua formació en el CV com a demandant d’ocupació al SIO. Em vaig comunicar amb ells a través del Sistema SQF, van estudiar el cas i van resoldre la incidència implementant unes millores en l’aplicació informàtica.

    — Benito Palencia Enguídanos - Antic alumne —
  • Com a usuària del Servei d’Esports, els vaig manifestar la meua queixa a través del Sistema SQF per la falta de respecte d’alguns usuaris en relació als torns d’accés a les classes de Fitnes. En només dos dies en vaig rebre resposta, en què agraïen la meua comunicació i m’indicaven que havien pres les mesures necessàries a fi d’evitar aquells comportaments. No sols vaig agrair les mesures adoptades, sinó també el fet que em respongueren prompte i amablement.

    — Rosa Isela Castillo Zamudio - Alumna —
  • A través del Sistema SQF, vaig informar al Servei d’Infraestructures d’un problema relacionat amb les barreres d’accés a l’aparcament de l’edifici 4P. No sols van esmenar la incidència, sinó que em van informar detalladament de la posada en marxa d’un sistema per a evitar situacions semblants.

    — Vicent Pla Boscá - PDI —
  • Vaig suggerir al Servei d’Esports, a través del Sistema SQF, que la informació sobre els diversos nivells dels grups en la inscripció via intranet a l’escola d’escalada fóra més clara, i també sobre la distribució d’horaris de classes dels grups. L’endemà vaig rebre resposta del Servei, precedida d’una disculpa, en què m’indicaven la solució adoptada pel que fa a l’aclariment de la informació i també el compromís de valorar una nova distribució d’horaris.

    — Fernando Víctor Ramos Saz - Alumne —
Back to Top

campus UPV de excelencia campus UPV de excelencia EMAS upv
Universitat Politècnica de València © 2012 · Tel. (+34) 96 387 90 00 · informacion@upv.es